Till Mamma

Eftersom du inte har nagon mejl sa fick det bli sahar. 

Hej alla Moskva resenärer.

Vi åker som planerat enligt ovan.

Kolla att stavning och namn är ok framförallt för Josefin.

Ni behöver nu ringa ert försäkringsbolag och be att dom skickar ett bevis på att ni under perioden i Moskva är försäkrade, det ska också som sagt vara undertecknat personligen av nån på bolaget. Säg att det gäller Ryssland.

Fyll också i visumansökan som jag beskrev tidigare med nytt foto.

Bekräfta att ni fått mailet sen beställer Mia biljetter. Blir troligen billigare ju tidigare vi är ute.

Ber er skicka över allt detta inkl pass till mig, paketet kanske ska assureras eftersom det innehåller pass.

Senast den 20 sept behöver jag era papper för att kolla att det ser ok ut, ska ni utomlands före resan så hör av er.

Sen ska dom upp till ambassaden och kopplas till vår inbjudan sen har vi förhoppningsvis vårt visum.

Hör av er om ni har frågor.

Hälsn Björn


Kommentarer
Postat av: "mamma"

Hur blir det nu när du har ditt pass med dig? Jag får ringa till Björn och kolla.Han har ju en fotostatkopia på ditt pass hoppas att det räcker.Ska ringa till folksam på måndag.Bekräftar du att vi har fått mejlet.Det der ut som ni har sett mycket, hur var det att spela med beatels?Kramar från mamma och pappa.

2008-09-06 @ 13:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0