Sa var det bara en elefant kvar!

Jaha, nu var alla tarar falda. Jag sitter ensam kvar i Tanzania och vantar pa att ens fa komma in pa flygplasten. Varfor har man ett system som sager att man maste vanta utanfor tills tiden ar inne? Men jag hittade iallafall det shotglas jag har letat efter i 10 veckor!

Jag ar ju ratt bra pa att roa mig sjalv. Men jag insag idag att jag inte har varit ensam alls pa 10 veckor. Som Puffen sa haromdagen. Till och med nar man ar pa toa sa dushar nagon pa andra sidan vaggen. Planen ar val att sitta har ett tag, sen kaka nat. Kollade att det fanns pizza har. Nice! Men annars spelar de ju ABBA har pa internetcafet. Sa jag kan ju sitta har och digga istaller for att dra en pizza!

Sen har jag ju investerat i massor med choklad saklart. Vem hade trott nat annat? Jag har blivit varsta godisrattan jag. Nu ska man bara hem till julgodiset och julmaten. Sen maste jag borja trana lite!

Sverige, vi ses IMORGON! :)





Det var har jag traffade dig forsta gangen, den 13 oktober 2009..

Kommentarer
Postat av: "mamma"

Vi ses snart, längtar. Kram mamma.

2009-12-21 @ 16:37:13
Postat av: Ab

AAAAAAAAAAAAAAAAAH vi ses imorgon! Helt galet :D

2009-12-21 @ 18:09:09
Postat av: malin

äntligen, nu ses vi verkligen snart!

2009-12-21 @ 21:16:58
URL: http://mwidenstrom.blogspot.com
Postat av: HannaH

Du är välkommen hem!! Längtar tills jag får prata med dig igen!!



Flyg säkert hem=)

2009-12-21 @ 21:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0