Tanzania 2009-12-06

Jaha, da var vi inne pa sluttampen. Idag blir det grata nar vi ska saga hejda till mamma pa Simike. Imorgon blir det grata nar vi ska saga hejda till alla i Ndaga och alla barn pa Simike. Pa lordag blir det grata nar vi ska saga hejda till Tobias och Daniel och den 21 december blir det grata nar jag ska saga hejda till Trelleborg och vara den sista person som lamnar Tanzania. Jag kommer att vara har ensam i 5 timmar. Det kommer kannas konstigt.

Igar kopte vi lite alkohol och hade det mysigt pa taket, sen sov vi dar allihopa. Vissa tyckte att det blev lite kallt men jag overlevde! Vi var tvunga att passa pa att sova dar igar eftersom att inatt ska vi sova i uyole for varldmamma dar fyller 50 ar idag. Imorn ska vi lamna bort alla vara klader och sovsackar sa da maste vi halla oss inne for att inte frysa ihjal.

Avslutningsfesten igar blev lyckad. Tarta och frukt severades och utdelningen av nya t/shirtar fran mamma och pappa. Lyckan var stor och en gruppbild togs sa ni ska fa se hur fina alla ar. Jag var forvanad sjalv over att alla storlekar passade sa bra. Va nojd jag ar!

Familjen Eriksson pa Generalshojden har bidragit med 1000 kr till barnen i Afrika sa just nu haller jag pa att spendera dem. Jag for tillfallet inhandlat 15 nya skoluniformer (blus + kjol) och idag blir det shoppning av ris och boner och imorn majs som blir det majsmjol. De halsar halsar och tackar! "God bless you"

Nu ska jag inhandla en julklapp till lillebror och Johanna, men det far jag val betala sjalv :)

Tack for mig! Vi ses snart!
Tack Anita for att du gjort min blogg sa fin <3


var inte natten vacker,
ljummen, tyst och still
var inte livet rättvist
räckte tiden inte till

 


Kommentarer
Postat av: Ab

Det var så lite så <3 Du är grymt saknad älskling!

2009-12-07 @ 10:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0