Borta bra med hemma bäst!

Eftersom Ewa ska jobba över 50 timmar nästa vecka passar det nog inte jättebra att jag stanar kvar här. Även om jag diskar här så är det ju jobbigt att någon ligger i ens soffa när man komme hem efter 12-21 pass. (vakt tror jag det heter på norska).

Jag åker iallafall hem med Swebus på tisdag. Ankommer till Eskilstuna kl 19.20. Mamma hämtar du mig då? Jag har ju varit borta så länge nu :) (biljetten kostade 241 kr, så du kan ju tänka över saken)

Ta hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: malin

Luftmadrass eller en skön soffa finns som sovalternativ här på tisdag om du inte får skjuts hem ;)

2009-09-20 @ 18:26:46
URL: http://mwidenstrom.blogspot.com
Postat av: Josse

Malin, jag tycker om dig :)

2009-09-22 @ 22:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0