De är stressigt att vara arbetslös!

Seg upp i ottan (09.34) haha. Käkade frulle och allt de där man gör på morgonen. Sen upp till Tempo och snacka med Maggan om livet och Wallanderfilmen. Hem igen för jag upptäckt att jag glömt mobilen. Till Malmaskolan för att se på barnen som hade idrottdag. Bussen till Eskilstuna för att vaccinera mig. Fyra sprutor. Mötte Malin och sen iväg till Blue Lotus. Ängeln ska fixas och fastna på mig den 29/9 kl 12.00. Känns skönt att ha min skyddsängel i Tanzania. Donken för lite burgare. Ta foto till visum. Gina för lite shoppning av trosor, inte allt för ovanligt när det gäller mig och Malin :). Bussen hem till Malmköping. Apoteket för att hämta ut Malariatabletter. De finns såklart inte där så jag får ringa Malin och be dem hämta ut dem i Eskilstuna. Ta ut pengar som jag ska ge Robban eftersom jag antar att han inte vill betala mina tabletter. In på Tempo för att hämta filmen som Maggan lagt undan. Hem och hämta Julia present. Ner till Generalshöjden för att fira kusin som fyller 16 år. Bli upphämtad av Robban och Malin för att dra hem till mig och se den efterlängtande Wallanderfilmen. Krama om dem eftersom vi kankse inte ses på ett tag nu. Packa klart inför min resa till Norge. Om ca sju timmar åker jag till Norge på obestämd tid.

Nu ska jag sova! God natt



Kommentarer
Postat av: malin

Tack för en trevlig dag och hoppas att du får de bra i Norge. Ses när du kommer hem :)

2009-09-16 @ 08:54:43
URL: http://mwidenstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0