"Du måste ut för att hitta in"

Tog bussen in till Oslo för att fika lite med Anna innan bussen hem till Sverige skulle gå. När hon dragit till jobbet lyste solen över Oslo så jag bestämde mig för att lalla runt lite på Karl Johann. Eller, de va mest för sakens skull så jag gav upp rätt fort. Jag hade ju all packning med mig.

Satt iallfall på bussen i 5 timmar och anländer till Örebro kl 18.00. Jag byter buss där lite snabbt, de var bara att gå av bussen och gå på nästa som stod parkerad framför. När bussen börjar rulla ut från buss terminalen sitter jag och kollar ut som jag vanligtvis gör på bussar. Ser en kille sitta ensam i en busskur och han följer bussen med blicken. Tänkte nåt i stil med "De där ser ut som Matte". Efter att ha tittat en extra gång ser jag att de faktiskt är Matte. Jag måste börja tokvinka för att han ska hinna se att de är jag. Han va lite steg i starten men upptäckte till slut att de var jag och vinkade snällt tillbaka. (kom ihåg att allt hände inom loppet av ungefär 5 sekunder)
Hur stor är chansen att just han sitter där? Men de va kul :)

Ja, det har varit några underbara dagar i Norge. Jag kan inte säga att jag inte tänkt på dig alls, för då skulle jag ljuga. Men jag har liksom fått lite perspektiv på allt. Förlåt Clara att jag inte hann diska idag. Hoppas att det löste sig ändå :) Tack båda två för att jag fick flytta in på er soffa ett tag. Det betyder mycket! Ewa, vi ses om 3 månader igen <3

De känns som de är dags att flytta in till min egen säng inatt, lämnar lillebrors gamla pojkrum och tar tjuren vid hornen. Min säng känns gigantisk när man är ensam, men det fixar jag. Ensam är frukansvärt stark :)

Kommentarer
Postat av: Ab

Klart du fixar det, och annars anländer min soffa i helgen^^

2009-09-23 @ 08:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0