Hej Norge!

Jag gör inge vettigt alls när Ewa och Clara är på jobbet. Men de va ju därför jag kom hit :) Planen är att diska och fixa ording här tills de kommer hem. Sen blir det Metro för lite shopping på eftermiddagen. Eller ja, fönstershoppning för min del :)

Har tittat lite på tågbiljetter hem till nästa vecka. Det ser ut som att jag antingen kommer att blir ruinerd eller fast i Norge. Men det kanske finns någon som har god lust att sponsra mig med biljetten. (Med någon menar jag min mamma. Puss på dig mamsen)

Solen skiner så det är dags att sätta fart!


Kommentarer
Postat av: Clara

Jag gillar att du är här så att dte är diskat när man kommer hem från jobbet. :)

2009-09-19 @ 15:49:47
URL: http://clorry.blogg.se/
Postat av: "mamma"

Skönt att höra att du tar det lugnt.Idag har vi haft Dunkersdagen premiär vi sålde mycket böcker på loppisen. Malmköping vann över skogstorp med 4-1. Sponsring av biljett får diskuteras vid middagsbordet med pappa.Hälsa de andra två kraaaamar, mammma.

2009-09-19 @ 19:41:20
Postat av: Ewa =)

Jag mår bra när du är här! <3

2009-09-20 @ 00:32:44
Postat av: malin

PS. Malmköping vann ju som sagt med 4-1, men Malmköping gjorde alla mål! Hur kommer det sig, fråga lillebror din ;)

2009-09-20 @ 11:02:15
URL: http://mwidenstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0