Revansch!

I alla år har jag tänkt att jag har dåliga tänder. Har haft flera hål på unga dagar och alltid är det något problem. Från början låg jag i riskgrupp 3 och igår fixade jag det. Jag ligger nu i riskgrupp 1. Även om jag hade ett hål igår i visdsomstanden så plockade vi bort den på gång så stör den inte mer. Hon sa att det kommer vara mycket lättare för mig att hålla rent när båda visdomständerna är borta. Jag har ingen tandsten och tandköttet ser fint ut. Jag har kämpat med det här hur många år som helst nu, har ju käkat flourtabletter sen 2:an eller 3:an på gymnasiet och borstar tänderna 2-3 gånger om dagen. Jag har lyckats och jag är grym!


Kommentarer
Postat av: Ewa =)

Grattis :)

2009-09-30 @ 11:24:35
Postat av: Ab

HAHAH GRATTIS ;D

2009-09-30 @ 14:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0