Så dumt!

Det jag mådde mest dåligt över och det som gav mig mest ångest för ungefär fem veckor sedan var att jag skulle komma in i Umeå. För då skulle jag tacka nej till den platsen och tänk om jag skulle ångra mig sen? Jag fick kortet Oroa dig inte för det som du inte kan påverka gång på gång, men ändå gjorde jag det. Jag kom ju inte ens in i Umeå! Va mycke lättre det skulle vara om jag bara tog det som det kom istället för att oroa mig hela tiden. En dag i taget!

Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen..

Kommentarer
Postat av: Sara H

Har du och jag växt upp tillsammans hjärtat?! Jag är precis likadan som dig när det kommer till att oroa sig i förväg och kanske då även i onödan..

2009-09-10 @ 19:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0