Är detta avgörade för min framtid eller inte?

Jag blir så trött på mig själv när jag har svårt för att bestämma smågrejer. Det kan handla om: ska jag träna imorn eller inte? Om jag tränar, vad ska jag träna? Ska jag ta med datorn till skolan eller inte? Men herregud Öhlin, de är väl bara att ta ett snabbt beslut och köra på det. Jag förstår inte vad som är problemet. När jag ska fatta ett svårare beslut är det inte alls lika problematiskt. Sånt som har förändrat hela mitt liv till exempel, börja jobba i Sälen, åka till Tanzania eller börja plugga i Umeå! Nästa gång jag har svårt att besluta något ska jag ha det i tanken, då hoppas jag att jag inte gör en stor grej av en liten!

Kommentarer
Postat av: "mamma"

Jag vet hur det är. Ärftligt. kram mamma.

2010-12-14 @ 15:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0