Årskrönika!

Jag hade börjat skriva på en årskrönika och kommit fram till juli. Då insåg jag att det hela skulle vara jättetråkigt att läsa. Jag bestämde mig för att lägga ner hela iden. Tanken var att den skulle vara full med Lasse citat. När jag hade gjort halva året hade jag bara skrivit två. "I februari kom Anita hem och vi kunde se samma halva av solen när den sjunker i väst igen" och "I mars åkte jag till Olso med mitt ex, det var på den tiden det var något mellan oss".

Det jag kommer säga om 2009 är att det var det konstigaste årstidåret för mig. Jag hade vinter ända fram till maj, sen var det sommar fram till augusti. Höst i september och 2 veckor i oktober. Sen blev det kommer igen fram till den 22 december då jag kom hem till snön. Skumt år men helt underbart :)



Här hade jag skrivit några rader om mina planer för att vara singel i två år. Men sen insåg jag att ingen annan har med det att göra så jag suddade ut det. Det enda som spelar någon roll just nu är "Jag vill va med dig och det kan ingen ta ifrån mig"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0