Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut

Jag kommer ihåg den där känslan när jag bara vill pussa på dig och ta på dig men inte fick. Mama eller något barn var alltid i närheten så det skulle se misstänkt ut. Nu har det gått 37 dagar sedan jag kramade om dig och sa hejdå utanför hotellet i Dar es Salaam. I 37 dagar har jag tänkt på dig och undrat vad du sysslat med, i 37 dagar har jag hoppats att du tänker lite på mig med, i 37 dagar har jag önskat att du var här hos mig. Om 4 dagar landar du på arlanda och jag kan ringa dig hur mycket jag vill. Om 6 dagar hoppas jag att kunna ha dig nära och kunna se på dig hur mycket jag vill. Då kommer jag vara lycklig. Tack för att du finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0