Projekt: Inreda mitt omysiga rum

Lite bilder, lite ljus och annat tjafs men framförallt ett Winnerbäck citat på väggen. Tänkte klippa ut bokstäver i färgat papper så det får inte vara för långt. Pallar ju inte sitta i veckor med det där, för då är det ju snart dags att åka hem.

Vad ska man ha då?

"Du kan le så att jag smälter, du kan le så jag tar åt mig"

"Håll min hand i vimlet"

"Ta min hand jag följer dig, vi ska åt samma håll"

"Den vackraste studen i livet var den då du kom"

"Någonstans där blev jag den jag är"

"Du visste nog att jag hade mina skäl, ett sätt att ge, ett sätt att ta"

"Här under askan utav sönderbrända drömmar ska vi bygga någonting större"

"Jag ställer mig till hjältarna som gör och inte tycker"

"Verkligheten är kanske inte alltid så verklig"

Nåt annat förslag?

Kommentarer
Postat av: Ewa =)

"Någonstans där blev jag den jag är"

Den är ju du :) Men jag gillar alla...

2010-01-10 @ 02:28:01
Postat av: HannaH

Håller med Ewa!

Det är du;)

Men annars är ju "Den vackraste stunden i livet var den när du kom" väldigt fin;)

2010-01-10 @ 10:14:00
Postat av: Ab

SJälvklart nånstans där blev jag den jag är. Den är mest du!

2010-01-10 @ 14:15:51
Postat av: Andrea

"Du kan le så att jag smälter, du kan le så jag tar åt mig" är från min bästaste låt. men de är så långt så jag faller för grupptrycket och hejar på samma som dom andra :D

2010-01-10 @ 15:43:46
Postat av: Mattias

"Res mig upp, ge mig lust att hänga på" tycker jag ska stå ovanför sängen.

Hans bästa låt OCH fyndigt! (:

2010-01-11 @ 23:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0