Saknar

Jag saknar att pussa på Anna och Antonia

Jag saknar att äta ugali och mboga

Jag saknar att vara irriterad över att vattnet inte funkar som det ska

Jag saknar att somna till dina andetag

Jag saknar att skratta åt toatofflorna och spruckna ringar

Jag saknar att vakna av tuppen i Ndaga

Jag saknar att sova under stjärnorna

Jag saknar att trängas på bussen till Simike

Jag saknar att springa ner till turken och köpa choklad

Jag saknar att prata om tacos innan vi somnar

Jag saknar alla som gjorde den här resan till den bästa i mitt liv. Upendo <3


Kommentarer
Postat av: "mamma"

saknar dig! Resa mot Stockholm om några tim. Lite resfeber.Hör av oss när vi är på plats.Lär dig det som du ska lära dig!! kram mammma och pappa.

2010-01-04 @ 10:33:39
Postat av: HannaH

Och jag saknar dig!:(

2010-01-08 @ 10:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0