Hej Stavern!

När solen skiner, vattnet glittrar, båtarna glider från och måsarna skriker lite lätt tror jag att jag drömmer. Det finns så många gånger i mitt liv jag önskat att se hamnen 20 meter bort när jag tittar ut genom fönstret. Nu är det helt plötsligt verklighet. När jag är på jobbet och tittar ut genom fönstret är vattnet vara 10 meter bort. När jag står på ser på gästerna som äter färska räkor på uteserveringen blir jag själv sugen att mysa i solen. Imorgon är vi lediga och vi hoppas på sol och mys på någon klippa.

Jobbet går bra. Jobbar ungefär 12 timmar om dagen. De är rätt lite folk just nu men snart kommer semestrarna igång. Vi fick schemat idag och vi har en ledig dag i veckan och den har vi tillsammans eftersom vi är kärestapar :) Vi fick även ledigt för att åka till Smedjebacken när Jocke och Emelie gifter sig. Sjukt bra :)
Vi sparar drickspengarna till någon resa eller så. Min och Tobias summa just nu: 1851 NOK
Tobias du är bäst <3
Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: mamma

Heeej! Vad bra då kan vi börja kolla på boende till pappa och mig. Längtar till att få komma till er och hälsa på. Jag ska strax på BILBINGO, mormor Lena L och jag. Ha det bra, hälsa Tobbe. Kram mamma!!!

2010-06-22 @ 17:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0