Danmark vs. Norge

Idag gick jag på en liten morgonpromenad och blev positivt överraskad när jag såg en skidåkare ta av sig skidorna och gå över vägen. Bra jobbat Norge. I Sälen, där vi har mycket danska gäster åker folk över parkeringar och vägar utan att tänka sig för. Mindre bra jobbat Danmark. När jag senare passerar samma plats efter en halvtimme ser jag en man komma åkandes mot vägen och jag kommer då på att jag tänkte skriva om den förra händelsen i bloggen. Men vad gör Norrbagge nummer två? Jo, åker rakt över vägen. Det svider i mitt skiduthyrarhjärta.
Resultat: Danmark - Norge 0-0

Kommentarer
Postat av: Hennu

Hej Josse! Allt bra med dig..? Det var längesen. Vad gör du nuförtiden? Hoppas allt är bra med dig. Ha det så bra! Kram

2010-03-30 @ 21:58:45
URL: http://hennu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0