Vart tog dagen vägen?

Idag var en sån dag som jag bara skulle fördriva. Hoppas att de skulle gå fort så att världens finaste snart kommer hem från jobbet. Faktum är att dagen flög förbi. Började med att kolla utbildningar och har faktiskt fått ihop en lista på 19 stycken som jag vill söka till hösten. Sen blev det tacos till lunch och efter det jobbsökningar. Jag hade velat skriva att jag sökt 19 jobb också, men jag får nöja mig med 4. Nu ska jag nog ta en liten runda och utforska Kvitfjell! Tack för mig. Sverige, vi ses imorn!

Jag kan inte ha din pryl, jag kan inte ha din bil, jag kan inte ha din cykel. Men nu är det bara cykeln som fattas, faan då!

Kommentarer
Postat av: Hanna

oj 19 stycken, det va bra jobbat! någon i Örebro? ;)

2010-03-27 @ 18:47:17
Postat av: HannaH

Någon utbildning i närheten av mig?=)

2010-03-28 @ 10:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0