God morgon Malmköping!

Jag känner stressen i magen som säger att jag måste hinna så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt. Måste hinna träffa alla, fixa allt som ska fixas och lite till. Sen kommer jag på det, jag har sommarlov. Jag har ingen hemresa bokad, förutom den då vi ska flytta över vårt hem till den nya lägenheten. Då kommer jag vara  Umeå max tre dagar för att sedan återvända hit. Med andra ord är det lugnt, jag hinner med att träffa alla, inte bara en gång, eller två gånger utan kankse så många gånger jag vill.

Alla mornar som jag får sova hur länge jag vill vaknar jag 8.30. Så var det även den här morgonen. Jag hade önskar att klockan visade 10 men å andra sidan är det skönt att komma upp i tid. Jag tänkte komma iordning här hemma, plocka upp kläder, tvätta och cykla en sväng till Tempo för att posta traderagrejer. Ikväll blir det bilbingo med mamma, ska bara ringa Ewa och fråga om hon vill med. Ville inte väcka henne för tidigt!

Kommentarer
Postat av: Ewa =)

Underbart att väckas av dig igen!

2011-06-07 @ 11:28:23
Postat av: Sara

Visst är det sjukt skönt när man kommer på det? Liksom, just ja- jag har sommarlov!:)

2011-06-07 @ 23:30:55
URL: http://soderstromsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0