Jag fantiserar

Imorse var Kenza på nyhetsmorgon. Hon pratade om att hon hade börjat blogga för skojs skulle och nu har hon Sveriges största blogg. Jag började tänka på om jag också skulle bli känd om jag började blogga om mode, dagens outfit och tips på smink. Sen insåg jag att det inte skulle gå ihop. "Idag är jag klädd i samma kläder som jag hade förra veckan, och veckan innan det" eller "Idag matchar jag mina snygga jeans från H&M med en topp från gina (som jag köpte på rea för 49 kr)" Det känns inte riktigt på samma sätt som när hon visar upp nya märkeskläder varje dag och skor för ca 6000 kr. Jag passar nog inte in i den branchen!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jag lovar att jag skulle läsa den bloggen!:) Och du är ändå så mycket bättre än Kenza!<3

2011-06-27 @ 21:21:14
URL: http://soderstromsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0