Tankar om tankar

Jag tänker ofta på saker som jag ska skriva i bloggen och vad jag vill blogga om. Jag tar bilder som jag vill lägga upp för att visa min vardag och kanske för att "en bild säger mer än tusen ord". Problemet just nu är bara att jag inte har någon lust att sitta vid datorn. Jag känner absolut inte för det. Det var längesen jag kände så och jag tänker tillbaka på de år som jag och Jeppe bråkade om vem som satt mest vi datorn. Det fanns också tillfällen som jag tvingades smyga och sätta på datorn när jag kom hem på nätterna för att mamma och pappa inte skulle upptäcka mig och säga att det var bättre att sova.

Just nu tycker jag att det känns jobbigt att behöva skicka ett litet mejl eller ens titta på hur jag ska spärra mitt pass. Nu har jag fixat det och kan pusta ut lite, några dagar iallafall! Nu ska jag byta om och kanske "lägga på mig ett ansikte" för mamma och jag ska till Dalvallen och kolla på damlaget. Det blir kul!

Kommentarer
Postat av: Sara

När du skrev att du skulle lägga på dig ett ansikte tänkte jag direkt på våra barnböcker, är jag skadad eller vad? ;)haha

2011-06-27 @ 21:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0