Tjugosexor

Eftersom jag tappat ungefär 5 kg har många av mina byxor blivit förstora. Det fulaste jag vet är byxor som sitter fult. Vid shoppingrundan idag var min plan att köpa ett par nya jeans. Jag började på gina eftersom det är relativt billigt. Jag provade ett par i strl 28 men tyckte att de var något stora så jag ville ha ett par i strl 27. Tyvärr var de slut så jag vill vidare till Carlings. Det är ju en viss prisskillnad mellan de affärerna men jag gjorde ett försök. Hon som jobbade i affären var noga med att understryka att jag skulle ta så liten storlek som möjligt. Hon kom med mindre och mindre storlekar. Hon tipsade om ett par jeans som hon trodde skulle passa mig och kom med dem till provhytten. Jag tittade på storleken och såg siffrorna 26. Hur ska det här gå tänkte jag? Jag drar på mig dem och har aldrig känt mig så snygg i ett par jeans. Det blev lite dyrare än jag hade tänkt mig men det var det värt. Jag är glad att jag fick hjälp, glad att jag vågade prova jeans som jag trodde skulle vara aldelles för små. Tänk så bra det blev!

Kommentarer
Postat av: T

Du är grym!!!!

2011-06-06 @ 00:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0