Bilder från onsdag och torsdag

Jag ligger lite efter i min uppdatering, jag har haft fullt upp med plugg och internet har krånglat. Jag tänkte därför lägga upp lite bilder i efterhand.

I onsdags fyllde Johanna 22 år och därför var vi bjudna hem till henne på fika. Jag skippade middagen för att kunna äta så mycket tårta och chokladbollar som möjligt. Om det var ett bra drag eller inte är ju en senare fråga. Efter fikat ägnade vi oss åt TP team, kul och allmänbildade! Mysig kväll helt enkelt.



Hon uppskattade lyktan vi köpt till henne!


även tofflorna passade som handen i handsken!

Torsdagen ägande vi oss åt tentaplugg. Eller ja, tacos och tentaplugg rättare sagt. Det satt fint med en god middag innan vi gav oss in i böckernas värld. Mycket gjort blev det iallafall!


och glada var tjejerna!


Kommentarer
Postat av: Sara

Asså, de där tofflorna var så sjukt snygga!;) det var två bra dagar, jag tycker om er:)

2011-03-28 @ 10:03:55
URL: http://soderstromsara.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja eller stygga som Magda sa:P Och jag kan inte se mig mätt på ljuslyktan!

2011-03-29 @ 13:24:31
URL: http://samstfinmotorik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0