Helgen som jag tänk och funderat över

Det var den här helgen som jag tänkt länge hur den skulle bli. Helgen då Tobias skulle vara i Stockholm och jag skulle vara själv hemma i Umeå. Exakt hur tomt skulle det kännas att det bara fanns en tandborste i tandborstkoppen, hur mörk och tyst skulle det vara när jag skulle gå och lägga mig själv? Och, vad ska jag egentligen göra hela helgen? Planerna var många från början, cocktailkväll hit och dit men det slogs av när jag insåg att alla inte kunde närvara. Jag är mycket nöjd med helgen, den har varit finemang! I fredags blev det en god middag på Allstar med brudarna följt av te på Waynes och igår tränade jag och Sara på eftermiddagen och sen for vi hem till mig och käkade pannkakor med glass och såg på Flickan som lekte med elden. Söndagen kommer att bjuda på plugg och förhoppningsvis träning. Planerar även att laga lunch till älskling när han kommer, vad vet jag inte än, men nåt med kyckling!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men gumman inte behöver du oroa dig över att du behöver vara själv!:) Jag är glad att du fick en bra helg, även fast Tobias inte var här i Umeå.

2011-03-20 @ 15:57:27
URL: http://soderstromsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0