Lördag igen!

Förra helgen var det palt på menyn och igår serverades linsgryta hos Johanna. Gott var det också och på mackan fick vi kokt lönnebergaskinka som hon köpt över disk, lyxigt ska det vara :) Det var inte igår jag åt sån fin skinka. När jag kommer hem till Malmköping ska jag nog äta 1 kg Bergdalaskinka! Efter linsgrytan bar det av till Elin som ställe till med fest eftersom hon fyllde 24 år. Tanken var att det skulle bli utgång efter det men jag blev lite överförfriskad och fick ta en taxi hem. Bättre lycka nästa gång :)

Nu sitter jag och väntar på att Sara, Johanna och Ingrid ska komma hit för lite filmmys. Nice!

Ha en fin lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för en superbra helg! Ni är SÅ bra:)

2011-03-14 @ 20:41:35
URL: http://soderstromsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0