Lördag!

Igår när vi var på gymmet bestämde jag mig för att springa på löpbandet. Framför varje löpband och crosstrainer finns det en liten tv som inte har ljud på. I vanliga fall måste jag se något med text för att kunna följa med. Top Model och vänner är sånadär bra träningsprogram. Igår var det lite annorlunda, jag hade med mig mina hörlurar vilket betyder att jag kan se vilket program som helst. Jag kan säga att jag blev överlycklig när det var "I en annan del av Köping" på fyran. Så det blev 4 km och världens härligaste gäng i lurarna. Jag gillar´t.

Ikväll ska Sara bjuda på palt. Det ska blir spännande att testa. Hon tror inte att jag kommer att gilla det men jag ska göra ett försök. Är man norrlandsbo så är man!

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Känner mig som en tönt som ska kommentera på din blogg när vi sågs för sisådär 30 minuter sen, men jag är glad att du kunde äta det och imponerad över att du prövade!:)

2011-03-05 @ 23:29:33
URL: http://soderstromsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0