Sådär otroligt gott!

I fredags hade jag i uppdrag att köpa ett vitt fruktigt vin till Ingrid och hon avslutade smset med "jag litar på dig". Jag kände pressen att hitta ett superbra vin för en billig peng. Jag vandrade runt bland hyllorna och hade i vanlig ordning beslustångest. Jag hittade en flaska som jag knappast övervägade allt lägga i korgen, den bara slank ner. Det var inte vitt, det var inte till Ingrid utan det var ett rosé till mig!




Hur gott ser det inte ut då?
Jag vill ha sommar, sol och ett glas rosé i handen.
Jag lär ju dricka upp flaskan innan dess och jag hoppas att jag inte blir besviken!


Kommentarer
Postat av: "mamma"

Tänk dig en varm kväll på eran balkong, med lite god mat.Kram mamma.

2011-03-15 @ 20:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0