Skridskor

Våren har kommit till Umeå. Idag var det 4 grader och strålande sol. Underbart. Jag förmodar att även helgen kommer att bjuda på sol. Därför försökte jag peppa Sara att hänga med och åka lite skidor i bräntbergsbacken i helgen. Hon är ingen skidåkare utan skulle hellre vilja åka skidskor. Jag som hatar skidskor. Ont i fötterna och frysna tår. Mitt i denna diskussion kom jag att tänka på mina skidskor som pappa och jag köpte begagnade på "sport och lek" i Flen. De var lite slitna så pappa tyckte att vi skulle måla dem vita, allstå med riktig skofärg som vi köpte på Sko-nilsson. Dessvärre var den vita färgen slut så vi tog beige. Resultatet blev inte beige utan brun. Bajsbruna skidskor med gula snören. Som sagt har jag aldrig gillat att åka skidskor. Undra om det är en bidragande orsak?

Kommentarer
Postat av: Ab

HAHAHHA

2011-03-04 @ 00:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0