Vad ska man göra ända fram till maj?

Det finns vissa år som jag tänkt den frågan. Kommer jag att kunna genomlida vintern uppleva en ljus framtid i maj. Jag har klarat det hittills. Men om någon skulle fråga mig den frågan nu så skulle jag säga att jag har så fullt upp att jag knappt kommer märka att det är april och vips så är det maj och jag är särbo!

Exakt såhär ser planerna ut:

- Den här veckan bakar vi för fullt inför loppisen på söndag. Har precis gjort en misslyckad tigerkaka. Fan!
- Den 8-10 åker jag till Luleå och hälsar på Alexandra <3
- Veckan efter det pluggar jag dag och natt med en uppgift för att bli klar innan "påsklovet".
- Den 20 april bär det av mot underbara Sälen
- Veckan efter påsk kommer jag att tillbringa i Malmköping, påskmat och plugg
- Jag planerar att vara tillbaka i Umeå den 1 maj, redo för b-uppsats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0